Bakat muffins

Hej allesammans! Har ni haft en bra dag? Ja, det har i alla fall jag haft. Men jag hade väldigt svårt att gå upp i morse för det var iskallt i mitt rum så jag ville liksom bara ligga kvar under täcket och värma mig...
I skolan hade jag nationella prov i matte! Kan itne riktigt säga hur det gick för mig..jag svarade på några frågor, det gjorde jag, men dock vet jag inte om svaren och uträckningarna var rätt...aja, får hoppas på det bästa!

När jag kom hem från skolan så bakade jag kladdkaka och den är klar nu! Den blev riktigt god måste jag säga! Fast den blev väldigt väldigt smet/kladdig i mitten så den ska in i ugnen igen, med ögona bums, haha!
Just, köpte med mig en stor maraboukaka + en plopp påvägen hem från skolan idag! Var så himla sugen på det, fast nu efter all smet jag käkat är jag inte sugen längre....


Jag och Mr Bean på en hopplektion för några veckor sen. //danielle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0