Anna Bergendahl

Hejhej allesammans! Ser att statistsiken redan börjat höja sig uppåt! Redan nu har vi 24 unika besökare! Otroligt, det är liksom första dagen vi bloggar...hoppas ni stannar kvar i alla fall! :D

Idag har jag varit på en så kallad VIP fest i Peagot-bilhallen i Sätra. Det bjöds på middag, tårta, dricka och snacks! Vi åtta tiden uppträdde ingen mindre än melodifestivalens vinnare, Anna Bergendahl! Jag tog en massa bilder och filmadede även lite! Efter henne uppträdanden så fick man hennes skiva signerad och jag fick även ta bild med henne! Hon är direkt inte min största idol men det var kul att få träffa henne i alla fall!

Här ser ni mig och Anna! (Jag ser något vilsen ut, men jag bjuder på den!)


Anna sjunger

Okej, det blev inget hästigt inlägg nu men på den här bloggen blandas hästlivet även med den vanliga vardagen!
//danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0